Turizam

Efekti roadshowa: Prve grupe arapskih turista stižu u maju

2 Minute čitanja
turisti sarajevo 2022

Konkretni rezultati prve B2B roadshow kampanje realizirane na tržištu zemalja Zaljeva, a u zajedničkoj organizaciji Turističke zajednice Kantona Sarajevo, USAID Projekta razvoja održivog turizma u BiH i Privredne komora Federacije BiH već su tu, tako da prve grupe arapskih turista stižu u maju.

Turistička agencija Bosnian Tour Operator, kao jedan od učesnika ovog roadshowa koji je imao za cilj razvoj i rast prodajne mreže Bosne i Hercegovine na tržištima zaljevskih zemalja kroz direktno uvezivanje s turističkim operatorima i putničkim agencijama sa sjedištem u UAE i Saudijskoj Arabiji, potpisala je ugovor s agencijom iz Džede, te već 20. maja očekujemo prvu od većeg broja dogovorenih grupa od 30 arapskih turista koji će u BiH provesti osam dana.

U narednim danima očekujemo finaliziranje dogovora s nizom turoperatera s kojima su učesnici roadshowa ostvarili kontakte na B2B sastancima u Dubaiju, Rijadu i Džedi, te se ovog ljeta nadamo uspješnoj turističkoj sezoni, saopćeno je iz Turističke zajednice Kantona Sarajevo.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Značaj tržišta zemalja Zaljeva najbolje se ogleda u činjenici da u Kantonu Sarajevo, na turiste iz ovih zemalja otpada čak 35 posto od ukupnog turističkog prometa, gdje se posebno ističu Ujedinjeni Arapski Emirati i Saudijska Arabija kao prva dva tržišta po broju posjeta i ostvarenih noćenja u 2021. godini.

Putnici iz ovog dijela svijeta, općenito, smatraju se među najvećim potrošačima s produženim boravkom i visokim procentom ponovnog posjeta turističkim odredištima.

Iz Turističke zajednice KS ističu da se arapski turisti tradicionalno zadržavaju i do četiri puta duže od prosjeka, što direktno utiče na povećanje turističke potrošnje i porast prihoda od turizma, te je ovo tržište prepoznato kao tržište od prioritetnog značaja za oporavak turističkog sektora.

“Ponosni smo što možemo izvijestiti da ulaganja koja smo napravili već donose direktne koristi i odlične rezultate, posebno jer se benefiti od turizma generalno očekuju i procjenjuju u dužem vremenskom roku. Kroz uvezivanje s institucijama i saradnju s privatnim turističkim sektorom, nastavljamo s intenzivnim radom na oporavku turizma i pozicioniranju Kantona Sarajevo i Bosne i Hercegovine kao atraktivnih turističkih destinacija koje mogu zadovoljiti zahtjeve najrazličitijih profila turista”, poručili su iz Turističke zajednice KS.

poslovnenovine.ba

Vezane objave
Turizam

"Dani berbe grožđa – Brotnjo 2022" od 16. do 18. septembra

2 Minute čitanja
Tradicionalna broćanska kulturno-turističko gospodarstvena manifestacija “Dani berbe grožđa – Brotnjo 2022” održat će  od 16. do 18. septembra u Čitluku. Manifestacija počinje…
Turizam

BiH za sedam mjeseci posjetilo 767.675 turista

1 Minute čitanja
Bosnu i Hercegovinu je u periodu januar-juli 2022. godine posjetilo 767.675 turista, što je više za 64 posto u odnosu na isti…
Turizam

Zenička tvrđava Vranduk ponovo omiljena destinacija turista i školaraca

2 Minute čitanja
Nakon perioda pandemije koronavirusa ove godine sve veći broj posjetilaca i ljubitelja nacionalnog spomenika posjećuje tvrđavu Vranduk kod Zenice, kojom upravlja Muzej…