Zbog velikih gužvi tokom vikenda, kupci iz Hrvatske se sve više odlučuju kupovati radnim danom.
Najavom puštanja u rad novog graničnog prelaza u Bosanskoj Gradišci, kupci iz Hrvatske će moći koristiti postojeći granični prelaz, samim tim će izbjeći velike gužve i čekanja.
Centrum Retail Park svojim primjerom pokazuje da interes Hrvatskog stanovništa za nižim cijenama itekako postoji, te da pogranična zona u Bosni i Hercegovini ima veliki potencijal za Hrvatsko tržište.
Šest mjeseci je prošlo nakon otvaranja Centrum Retail Park-a, razgovarali smo sa predstavnikom Centrum Retail Parka, komercijalnim direktorom Brankom Vidakovićem: “Raduje nas činjenica da su kupci u kratkom vremenskom roku prepoznali našu ponudu i zabavni sadržaj, te kao i u drugim većim gradovima postajemo glavno mjesto za okupljanje, šoping i zabavu. Ključna stavka Centrum Retail Park-a je sama lokacija i svjetski brendovi koji se nalaze na A listi u svim evropskim Retail Parkovima. Brendovi kao što su Waikiki, New Yorker, Sinsay, Sport Vision, DM, Deichmann, Opposite, Planika, Extreme Intimo, Jeordies, su samo neki koje možete pronaći u Centrum PARK-u”.
Uz uzbudljive sadržaje, ugostiteljske objekte i dječije igraonice Pizza Bar Gradiška i Sheriff Pub Gradiška postali su novo mjesto zabavnih dešavanja u gradu na Savi.
Svi brendovi nude obrazac za povrat PDV-a, parking mjesta sa punjačima za električna vozila, internet na području cijelog objekta, mjenjačnica, bankomati i još mnogo toga što će vam olakšati kupovinu.
Više informacija o njihovoj ponudi i slobodnim prostorima možete pronaći na centrumpark.ba kao i na društvenim mrežama Instagram i Facebook.
izvor: klix.ba