Biznis

Bh. kompanija BoWido proizvode plasira i na najzahtjevnija tržišta EU

3 Minute čitanja
bowido

Kompanija BoWido, iako relativno mlada, ima značajne uspjehe na poslovnom planu, a svoje proizvode plasira i na najzahtjevnija tržišta u Evropskoj uniji (EU) čime pomaže u jačanju bh. privrede.

Kompanija je nastala 2018. godine kao članica grupacije HIFA OIL. Kupovinom firme LB. Profile u Njemačkoj HIFA OIL je otvorila nove mogućnosti u proizvodnji u Bosni i Hercegovini. Osnovan je BoWido kao zasebna kompaniju i započet rad na novim proizvodima, a tako je nastao i brend BoWiDo (Bosnian Windows and Doors) proizvoda u PVC i ALU industriji.

U procesu proizvodnje uspostavljene su dvije proizvodne linije za visoko kvalitetne prozore, vrata, klizne stijene i druge proizvode prema zahtjevima naručioca.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

O uspjehu kompanije za ”Poslovne novine“ govorio je direktor kompanije Almin Mehanović.

Istakao je kako je za razvoj jedne kompanije veoma važno privredno okruženje.

Ako je BoWiDo u nekoliko godina zabilježio značajne razultate u proizvodnji to znači da je to omogućila poslovna klima u Bosni i Hercegovini. I u Bosni i Hercegovini ima pozitivnih procesa i mogućnosti. BoWiDo cijeli prostor Evropske unije posmatra kao otvorenu mogućnost za svoje proizvode”, rekao je Mehanović.

Pojasnio je kako nisu ograničili tržište proizvodima nekim teritorijalnim granicama već kapacitetima i kvalitetom pokazuju da su kredibilna kompanija za ozbiljnu poslovnu saradnju.

”Služimo se metodama i tehnikama agilnog menadžementa u kojem je najvažnije analizirati tržište i njegove zahtjeve, potrebe i mogućnosti. Treba istaći da svi proizovdi BoWiDa se izvoze na holandsko i njemačko tržište kao najzahtjevnija tržišta u Evropskoj uniji (EU). To samo za sebe govori“, pojasnio je Mehanović.

Dodao je kako reaguju na osnovu potrebe tržišta i interne procese prilagođavaju tome. “Modernizujemo proizvodne pogone, investiramo u savremenu opremu, obrazujemo uposlenike, nastojimo da implementiramo svjetski poznate standarde u proizvodnji. Nismo statična kompanija ni u proizvdnom niti u procesnom manadžementu. Tragamo za novim rješenjima i uvijek želim biti još bolji“, dodao je Mehanović.

BoWiDo je mlada kompanija sa jasnom vizijom za povećanje kapaciteta i ostvarivanje kvaliteta.

“Treba reći da mi već uspostavljamo standarde u poslovanju. Naši proizvodi imaju najjače svjetske certifikate. Mi smo ponosni na to. Sve to ne bi bilo moguće da se prema ljudskim resursima ne odnosimo krajnje odgovorno. Smatramo to krucijalnim pitanjem za uspjeh jedne kompanije“, rekao je Mehanović.

Ulažu u mlade ljude, daju im šanse, vjeruju da oni žele svojoj domovini isto što i kompanija: sigurno poslovno okruženje, evropske standarde u radu, sigurno zaposlenje poslije studija, dobru zaradu i sigurnu budućnost.
BoWiDo ima 200 uposlenih od toga njih 80 posto su mlađi od 25 godina.

“Nastojimo zadržati mlade ljude i djelujemo proaktivno. Razgovaramo sa ljudima na univerzitetima. Nastojimo biti konstruktivan dio privrede koja ima potrebu za obrazovanim i sposobnim mladim ljudima”, kazao je Mehanović.
Prema njegovim riječima nažalost, neke od ovih veoma bitnih tema za mladog čovjeka ne mogu ostvariti.

”Tržište je to koje diktira cijene. Svakodnevna poskupljenja repromaterijala, tehnologije i rokovi isporuke su veliki izazovi. Odlazak mladih stručnih kadrova će se dugoročno odraziti na društvene procese u Bosni i Hercegovini. Svakodnevno se borimo s tim izazovima“, pojasnio je Mehanović.

Ova kompanija, iako je relativno mlada, ima značajne uspjehe na tržištu.

Pokazatelji govore da je broj uposlenih rastao veoma brzo i da je tržište, na kojem smo prisutni, prepoznalo kvalitet naših proizvoda. Riječ je o veoma kvalitetnim proizvodima PVC i Alu stolarije. Pokazali smo da nas krize kao što su COVID- 19 i sada ukrajinska kriza mogu samo usporiti jer povjerenje naših kupaca je naš prioritet“, istakao je Mehanović.

Prema njegovim riječima svaka kompanija želi da jača svoje resurse pa tako i BoWiDo.

Nastojat ćemo da budemo konkurenti sa svjetskim brendovima u ovoj oblasti. Treba nam još vremena da pokažemo i ostvarimo našu viziju poslovanja“, zaključio je na kraju.

Vezane objave
Biznis

АLKALOID predstavio rezultate rada za prvi kvartal 2024

3 Minute čitanja
Аlkaloid sa rastom konsolidovanih prodaja od 13%, u vrijednosti od 79,9 miliona eura, konsolidovana neto-dobit od 7,8 miliona eura i sa investicijama…
Biznis

U Bihaću otvorena treća dm prodavnica

2 Minute čitanja
Osluškujući potrebe i želje kupaca najveći drogerijski lanac u BiH dm otvorio je novu prodavnicu u Bihaću. Treća po redu dm prodavnica…
Biznis

Berza plemenitih metala

2 Minute čitanja
Berza plemenitih metala je globalna platforma na kojoj se trguje plemenitim metalima kao što su zlato, srebro i platina. Ovi metali imaju…